Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής διοργανώνει τον αγώνα με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Μαραθώνα, ου διαδικτυακού καναλιού SportalTV και του Ρεκτιφιέ Special. Και ευχαριστεί τους αγωνιζόμενους που για άλλη μια χρονιά δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στο σωματείο, συμμετέχοντας σε έναν από τους πιο απολαυστικούς αγώνες της Αττικής -και όχι μόνο.
Η δράση στην αγαπημένη διαδρομή των 5,7 km με τη γρήγορη χάραξη ξεκίνησε στις 11:15 το πρωί του Σαββάτου 30 Οκτωβρίου με τις χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε στις 10:00 το πρωί της Κυριακής 31 Οκτωβρίου. Ο δρόμος έκλεισε και τις δύο ημέρες μιάμιση ώρα νωρίτερα, δηλαδή 09:00 και 08:30, αντίστοιχα.
Δείτε πολλές φωτογραφίες από τις χρονομετρημένες δοκιμές και τα πιτς της Κατερίνας Τράση ΕΔΩ
Στην Ομάδα Ν, ο Π. Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX δεν έδειξε να απειλείται, και με χρόνο 2:30.74 ήταν ο ταχύτερος των δοκιμών. Μια πολύ ανταγωνιστική 3άδα εμφανίστηκε στην κλάση Ν3, με τρία Honda Civic Type R: Ο Κ. Καραθανάσης έφτασε ως το 2:36.84, όμως πολύ κοντά του βρέθηκαν οι Δ. Γιαννούλης (2:38.88) και Μ. Ξανθάκος (2:39.37). Στη Ν2 ο «Αστριός» επικράτησε και στα δύο σκέλη, με καλύτερο χρόνο 2:48.38. Αντίστοιχη ήταν και η εικόνα της Ομάδας Α. Ο συνήθης ύποπτος Μ. Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth σημείωσε χρόνο 2:27.49. Πίσω του, η μάχη για την Α6 καλά κρατεί. Ο Β. Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:31.42, δηλαδή 2,27″ εμπρός από τον Α. Μητσάκο (Peugeot 106).
Ο Α. Κούσης (Honda Civic Type R Ε11) ήταν ο γρηγορότερος οδηγός της Ομάδας Ε, ρίχνοντας το χρόνο του ως το 2:34.67, έχοντας μια ανάσα πίσω του τον Α. Ντόφη (Ford Escort RS2000), με 2:34.89, και τρίτο τον Π. Ραπατζίκο (Lanca Delta Integrale E12), με 2:39.04. Ο Λ. Τσαγγαράς με την όμορφη Opel Ascona 400 κατηγορίας 4/Ε6 επικράτησε στα Ιστορικά, με 2:43.34, έχοντας πολύ κοντά του τον Ι. Κάτσικα (Ford Escort RS2000) με 2:51.51. Ο Γ. Σαρταμπάκος, ο γρηγορότερος εκ των τριών συμμετεχόντων στο Ενιαίο Skoda, σημείωσε 2:57.76.
Στην πάντα εντυπωσιακή Formula Saloon, η μάχη που περιμέναμε στην κορυφή της κλάσης δεν ήρθε: Ο Μ. Ηλιόπουλος (Ford Focus RS) σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:15.86 στο 2ο πέρασμα, ενώ ο Π. Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του λόγω μηχανικής βλάβης. Η κατηγορία FST2 με τα δικίνητα αγωνιστικά ήταν υπόθεση του Ν. Γκίκα (VW Golf 1.8 20V Turbo), ο οποίος στο 2ο σκέλος σημείωσε 2:27.37.
Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!