Ο σταρ του La Piscine και η τραγουδίστρια φαίνεται να απολαμβάνουν ιδιαίτερα τη συνύπαρξή τους, ενώ ο φρόντμαν των STONES εμφανίζεται σε εντελώς διαφορετικό μήκος κύματος με τα πόδια σταυρωμένα, το κεφάλι χαμηλωμένο και τα μάτια κλειστά. Ο ερμηνευτής του Angie ξεχωρίζει επίσης από την ομάδα για το, όχι τόσο προσεγμένο, στιλιστικά λουκ του με αταίριαστες κάλτσες και φθαρμένα παπούτσια, ενώ ο Ντελόν είναι ντυμένος «στην πένα» με γκρι κοστούμι, γαλάζιο πουκάμισο, μαύρη λεπτή γραβάτα σύμφωνα με τη μόδα της εποχής, και γυαλιστερά μοκασίνια αφήνοντας τη γοητεία του να «ξεχειλίσει». Οσο για τη Φέιφθουλ, έχει απλώσει τα υπέροχα πόδια της προς τέρψη του φακού όπως τα σκεπάζει σε ένα μικρό βαθμό ένα «φτερωτό» θεατρικού τύπου φόρεμά της.
Ποια είναι όμως η πραγματικότητα;
Η συγκεκριμένη φωτογραφία απαθανατίζει στην πραγματικότητα τη συνάντηση μεταξύ του Αλέν Ντελόν και της Μαριάν Φέιθφουλ που ετοιμάζονταν να γυρίσουν μαζί την ταινία La Motocyclette / Το κορίτσι με τη μοτοσυκλέτα / (The Girl on a Motorcycle) σε σκηνοθεσία Τζακ Κάρντιφ. Ο λόγος για την ρομαντική ταινία με ερωτικό θέμα που κυκλοφόρησε το 1968 κι αφηγείται την ιστορία της Ρεμπέκα (Μαριάν Φέιθφουλ), της οποίας λείπει ο σύζυγός της, Ρέιμοντ Ένα βράδυ, δραπετεύει για να συναντήσει τον εραστή της (Αλέν Ντελόν) στη Γερμανία.
Αν και οι δύο ηθοποιοί φαίνονται χαμογελαστοί στη φωτογραφία, στην πραγματικότητα η σχέση τους ήταν πιο περίπλοκη. Σε κάθε περίπτωση, αυτό αναφέρει η τραγουδίστρια. Στο μελαγχολικό Song for Nico, ένα τραγούδι που κυκλοφόρησε το 2002, η Μαριάν Φέιθφουλ καρφώνει βίαια τον Ντελόν. «Και ο Ντελόν θα είναι ακόμα μ..», μπορούμε να ακούσουμε.
Η ταινία επρόκειτο να διαγωνιστεί στο Φεστιβάλ των Καννών του 1968 αλλά ακυρώθηκε λόγω των γεγονότων του Μαΐου 1968. Ούτως ή αλλιώς ποτέ δεν είχε μεγάλη επιτυχία ούτε στον Τύπο ούτε στο κοινό.
Γι′ αυτό και η συγκεκριμένη φωτογραφία, παρά τον ενθουσιασμό – σχετικό με την γοητεία του Αλέν Ντελόν – με τον οποίο έκανε το γύρο του Διαδικτύου δεν θα μπορούσε σε βάθος χρόνου παρά να χαρακτηριστεί εντελώς παραπλανητική.