ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΚΡΩΠΙΑΣ
Πρώτη μέρα εφαρμογής ψηφιακού ραντεβού των πολιτών στο myKEPlive μέσω τηλεδιάσκεψης
Ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών, Aνδρέας Ντούνης επισκέφτηκε το ΚΕΠ Δήμου Κρωπίας την, Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2020, προκειμένου να ενημερωθεί για την πρώτη μέρα εφαρμογής τoυ ψηφιακού ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης. Η νέα δυνατότητα εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί μέσω της πύλης https://www.gov.gr/ για όλα τα ΚΕΠ της χώρας (σ.σ και ειδικά όσων ΚΕΠ εντάχθηκαν στην νέα εφαρμογή από 28.12.2020 μεταξύ των οποίων και το ΚΕΠ Κορωπίου). Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός πολιτών, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Ο κ. Ντούνης μετέφερε στο προσωπικό του ΚΕΠ τις θερμές ευχές του Δημάρχου Κρωπίας, Δημητρίου Κιούση για τις εορτές και τα συγχαρητήριά του για την άψογη λειτουργία της πρότυπης οργανωμένης υπηρεσίας ΚΕΠ και την υποδειγματική επικοινωνία με τους πολίτες.
Το ΚΕΠ του Δήμου Κρωπίας (κωδ.0870, 79η θέση στη λίστα του Μητρώου των ΚΕΠ) διαθέτει δύο θέσεις τηλεδιάσκεψης. Μπορεί πλέον να εξυπηρετεί με ψηφιακό ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης οποιοδήποτε πολίτη (π.χ με ομογενή που ζει εκτός Ελλάδος ή με πολίτη άλλου Δήμου κ.ο.κ) σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα, που ελέγχει κεντρικός διαχειριστής του myΚΕPlive, αλλά και για συγκεκριμένες υποθέσεις που αφορούν το Δήμο Κρωπίας. Για την επιλογή που αφορά «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» οι πολίτες πρέπει να επιλέξουν το συγκεκριμένο ΚΕΠ του Δήμου Κρωπίας και να απευθύνουν την αίτησή τους.
Οι συγκεκριμένες 5 κατηγορίες υποθέσεων είναι οι εξής :
- Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας.
- Δημοτική Ενημερότητα.
- Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου
- Βεβαίωση Σήμανσης
- Αίτηση για κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος Κρωπίας έχει προνοήσει να έχει δική του διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών https://dimotis.koropi.gr με περισσότερες εφαρμογές διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών του Δήμου του, μεταξύ των οποίων είναι και οι πληρωμές ρυθμίσεων, οφειλών, λογαριασμών νερού με κωδικό RF…Τέλος, υπενθυμίζεται ότι λόγω του lockdown αυτή την περίοδο το ΚΕΠ Κρωπίας λειτουργεί με τηλεφωνικό/ηλεκτρονικό ραντεβού στο 213 2000 800/ e–mail: d.kropias@kep.gov.gr (07:30-15:00) με την προσθήκη πλέον του ψηφιακού ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης.
————————————-
Χρήσιμες οδηγίες:
Α. Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού, θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:
- το ονοματεπώνυμό σας
- την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail)
- τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
- τη διεύθυνσή σας
Το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να είστε εσείς. Μετά την τηλεδιάσκεψη, θα ολοκληρωθεί σε 2ο χρόνο η διαδικασία. Παρέχεται επίσης ειδική εξυπηρέτηση με διερμηνέα για άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις.
Β. Πληκτρολογούμε:
- https://www.g ov.gr/
- Κατευθυνόμαστε στις «επίκαιρες αναζητήσεις»
- Κάνουμε κλικ στο «Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης με ΚΕΠ».
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης με ΚΕΠ είναι οι εξής :
- Υπηρεσίες για πολίτες – και με ειδική εξυπηρέτηση με διερμηνέα για άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις (https://www.gsis.gr/myKEPlive/ypiresies-pros-polites)
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις (https://www.gsis.gr/myKEPlive/ypiresies-pros-epiheiriseis )
- Δημοτικές υπηρεσίες (https://www.gsis.gr/myKEPlive/dimotikes-ypiresies)
Οι βασικοί σύνδεσμοι :
https://www.gsis.gr/ti-mporeite-na-kanete-sto-mykeplive (Τι μπορείτε να κάνετε στην «Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών»)
https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep (Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)