Ο δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης ανακοίνωσε τα ονόματα των νέων αντιδημάρχων και των εντεταλμένων συμβούλων. Η θητεία τους, θα έχει διάρκεια για ένα χρόνο (από 05-01-2024 μέχρι και 04-01-2025), εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ
1. Τον κ. Κανελλόπουλο Ιωάννη του Δημητρίου, ως άμισθο Αντιδήμαρχο Αναπληρωτή Δημάρχου, Δημοτικής Αστυνομίας, Εποπτείας και Ευθύνης του Γραφείου Νομικών Υποθέσεων, Ληξιαρχείων, Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, Λειτουργίας Δημοτικού Ασθενοφόρου, Υπεύθυνου για την συνεργασία – παρακολούθηση και τον συντονισμό της εύρυθμης λειτουργίας των αντιδημαρχιών, των κοινοτήτων & των υπηρεσιών για την επίλυση προβλημάτων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
2. Τον κ. Λούπη Νικόλαο του Χρήστου, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Διοίκησης, Προγραμματισμού, Εσωτερικού Ελέγχου, Αγροτικής Οικονομίας και υπεύθυνος συντονισμού των δράσεων του Δήμου που άπτονται στον σχεδιασμό – ένταξη – παρακολούθηση των συγχρηματοδοτούμενων & χρηματοδοτούμενων έργων-πράξεων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και κατά τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Ωρωπού.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Ωρωπού.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ωρωπού.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δέδες Πέτρος του Δημητρίου.
3. Τον κ. Οικονομίδη Μιχαήλ του Ιωάννη, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Διαχείρισης – Συντήρησης Οχημάτων & Μηχανημάτων Έργων, Διαχείρισης Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κανελλόπουλος Ιωάννης του Δημητρίου.
4. Τον κ. Δέδε Πέτρο του Δημητρίου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Οργάνωση – Ενημέρωση – Επικαιροποίηση της Δημοτικής Περιουσίας καθώς και Χωροταξικού Σχεδιασμού & Διαχείρισης Ακαθάρτων Καλάμου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Λούπης Νικόλαος του Χρήστου.
5. Τον κ. Χατζηιωάννου Άγγελο του Ιωάννη, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, Εθελοντισμού, Ωδείων, ΚΑΠΗ, Δημοτικών Κοιμητηρίων, Παιδείας, Συντηρήσεις Κτιρίων Δημοσίων Σχολείων & Συντονισμός Σχολικών Επιτροπών και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των ΠΔ, Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και κατά τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Νέων Παλατίων.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Νέων Παλατίων.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Νέων Παλατίων.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καλύβας Ευάγγελος (Άγγελος) του Γεωργίου.
6. Τον κ. Ηλιάσκο Ευάγγελο του Καλογνωμή, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Χωροταξικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Διαχείρισης Ακαθάρτων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και κατά τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Σκάλας Ωρωπού.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Σκάλας Ωρωπού.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Σκάλας Ωρωπού.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δέδες Πέτρος του Δημητρίου.
7. Τον κ. Δήμα Ιωάννη του Γεωργίου, ως άμισθο Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Διαχείρισης Κρίσεων, Πολιτικής Άμυνας & Ανάδειξης Αρχαιολογικών Χώρων, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Οικονομίδης Μιχαήλ του Ιωάννη.
8. Τον κ. Ντάση Μιχαήλ του Ευαγγέλου, ως άμισθο Αντιδήμαρχο Αστικής Πανίδας (φροντίδα και προστασία αδέσποτων ζώων), Κοινωνικής Πολιτικής & Αλληλεγγύης και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τρομπούκη Χρήστο του Νικολάου.
9. Τον κ. Βλάχο Ιωάννη του Σταύρου, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο υπεύθυνο επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π..Δ, νόμων & υπουργικών αποφάσεων και κατά τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Αφιδνών.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Αφιδνών.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αφιδνών.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δήμας Ιωάννης του Γεωργίου.
10. Τον κ. Καλύβα Ευάγγελο (Άγγελο) του Γεωργίου, ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Διαχείρισης Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες του καταργούμενου Νομικού Προσώπου και τον ορίζει ως κατά τόπον Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Αυλώνα.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Αυλώνα.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αυλώνα.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Χατζηιωάννου Άγγελο του Ιωάννη.
11. Τον κ. Τρομπούκη Χρήστο του Νικολάου, ως έμμισθο κατ’ τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Καπανδριτίου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Καπανδριτίου.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Καπανδριτίου.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Ντάσης Μιχαήλ του Ευαγγέλου.
12. Τον κ. Πέππα Παναγιώτη του Αλεξάνδρου, ως έμμισθο κατ’ τόπο Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητα Καλάμου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις αντίστοιχες αρμοδιότητες όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Καλάμου.
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Καλάμου.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Τις αρμοδιότητες του ανωτέρω αναφερόμενου Αντιδημάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο αντιδήμαρχος Δέδες Πέτρος του Δημητρίου.
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένους Συμβούλους του Δήμου Ωρωπού με θητεία ενός (1) έτους από 05-01-2024 μέχρι και 04-01-2025, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους αναθέτει την εποπτεία και τον συντονισμό αρμοδιοτήτων ως εξής:
1. Τον κ. Αρμυριώτη Γεώργιο του Νικολάου, ως Εντεταλμένο Σύμβουλο Ύδρευσης όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Μαρκόπουλου Ωρωπού.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από την υπηρεσία Ύδρευσης Δήμου Ωρωπού.
2. Τον κ. Μίχα Ιωάννη του Γεωργίου, ως Εντεταλμένο Σύμβουλο Νεολαίας και Τεχνολογίας, Smart City, Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Διαχείρισης Ελεγχόμενης Στάθμευσης, Μικροκινητικότητας όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και τον ορίζει ως κατά τόπον Εντεταλμένο Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητα Μαρκόπουλο Ωρωπού.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Μαρκόπουλου Ωρωπού.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μαρκόπουλου Ωρωπού.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται σύμφωνα με τις υπηρεσίες που τους έχουν δοθεί ως εποπτεία και συντονισμό.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
3. Την Οικονομάκου Φαρμακίδου Άννα του Ιωάννη, ως Εντεταλμένη Σύμβουλο Πολιτισμού, υπεύθυνη για την επικοινωνία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους, όπως ορίζεται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και την ορίζει ως κατά τόπον Εντεταλμένη Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητας Χαλκουτσίου.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Χαλκουτσίου.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται σύμφωνα με τις υπηρεσίες που της έχουν δοθεί ως εποπτεία και συντονισμό.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
4. Τον κ. Σαμπάνη Δημήτριο του Γεωργίου, ως Εντεταλμένο Σύμβουλο Ηλεκτροφωτισμού & Εξοικονόμησης Ενέργειας, όπως ορίζεται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των .Π.Δ, Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και τον ορίζει ως κατά τόπον Εντεταλμένο Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητας Συκαμίνου.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Συκαμίνου.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Συκαμίνου.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται σύμφωνα με τις υπηρεσίες που του έχουν δοθεί ως εποπτεία και συντονισμό.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
5. Τον κ. Παπαπέτρου Ιωάννη του Κωνσταντίνου ως Εντεταλμένο Σύμβουλο Αδειοδότησεων Επιχειρήσεων και Καταστημάτων, Δημόσιας Υγείας, Λαϊκών Αγορών και Εμπορο-πανηγύρεων, Υπεύθυνο για τον έλεγχο Παραχώρησης Πεζοδρομίων και Πλατειών (κοινόχρηστων χώρων), καθαρισμός παραλιών, όπως ορίζονται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται σύμφωνα με τις υπηρεσίες που του έχουν δοθεί ως εποπτεία και συντονισμό.
6. Τον κ. Κόη Σταμάτιο του Δημητρίου, ως Εντεταλμένο Σύμβουλο για τις Δομές Μεταναστών, όπως ορίζεται στον εν ισχύ Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στις ισχύουσες σχετικές διατάξεις των Π.Δ., Νόμων & Υπουργικών Αποφάσεων και τον ορίζει ως κατά τόπον Εντεταλμένο Σύμβουλο Δημοτικής Ενότητας Μαλακάσας.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Μαλακάσας.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μαλακάσας.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται σύμφωνα με τις υπηρεσίες που του έχουν δοθεί ως εποπτεία και συντονισμό.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
7. Την κ.Ηλιάδου Τουρκαντώνη Ντιάνα του Ηλία ως κατά τόπον Εντεταλμένη Σύμβουλο της Δημοτικής Κοινότητας Πολυδενδρίου.
Εξουσιοδοτεί την υπογραφή αδειών πολιτικών γάμων καθώς και την τέλεση αυτών για την Δημοτική Ενότητα Πολυδενδρίου.
Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πολυδενδρίου.
Την συνεργασία με τον Πρόεδρο της ανωτέρω Δημοτικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.
Η σχετική απόφαση νο7/2024 αναρτήθηκε στη Διαύγεια: https://bitly.ws/38KIS