Νέος κύκλος ερευνών για υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης ξεκίνησε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας, μετά τη μήνυση της ηθοποιού Ελενας Αθανασοπούλου εις βάρος του σκηνοθέτη της τηλεοπτικής σειράς «Σασμός» Κώστα Κωστόπουλου για βιασμό της, το 2010. Η νέα καταγγελία που έσκασε σαν βόμβα στον καλλιτεχνικό χώρο έχει ήδη μπει στο μικροσκόπιο των Αρχών και οδηγεί τον γνωστό σκηνοθέτη στο κατώφλι του εισαγγελέα για παροχή εξηγήσεων, προκειμένου να ακουστεί και η δική του εκδοχή για όσα του προσάπτει η αντίδικός του.
Η μήνυση της 33χρονης ηθοποιού κατατέθηκε προ ολίγων ημερών στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας. Ακολούθησε εντολή για διενέργεια έρευνας, η οποία και διεξάγεται από τις αστυνομικές αρχές υπό την εποπτεία του εισαγγελέα Πρωτοδικών Απόστολου Ανδρέου. Στη μήνυσή της η Ελενα Αθανασοπούλου αναφέρει ότι βιάστηκε από τον σκηνοθέτη στις αρχές του καλοκαιριού του 2010, όταν ήταν 21 ετών. Η ηθοποιός υποστηρίζει ότι μέχρι τότε διατηρούσε φιλική σχέση με τον κ. Κωστόπουλο, ότι είχε γνωρίσει την οικογένειά του και πολλές φορές έβγαιναν όλοι μαζί με κοινές παρέες για διασκέδαση.
Ωστόσο, ένα βράδυ του καλοκαιριού του 2010, όπως αναφέρει, ο σκηνοθέτης της πρότεινε να πάμε για φαγητό οι δυο τους και μετά να συνεχίσουν τη διασκέδασή τους σε κλαμπ, όπου θα βρίσκονταν κάποια άτομα με τα οποία έκαναν κοινή παρέα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της κυρίας Αθανασοπούλου, στο γεύμα που είχε με τον σκηνοθέτη ήπιαν αρχικά ένα μπουκάλι κρασί και στη συνέχεια εκείνος παρήγγειλε και δεύτερο μπουκάλι, ενδεχομένως, όπως αναφέρει, και τρίτο. «Αρχισα να νιώθω ζαλισμένη. Δεν μπορούσα να καταλάβω για ποιον λόγο ένιωθα τόσο ζαλισμένη, προοδευτικά ένιωθα να χάνω τη συνείδησή μου και αυτό μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, γιατί, ναι μεν, δεν πίνω πολύ αλκοόλ, αλλά γνωρίζω πολύ καλά τα όριά μου και είμαι σίγουρη ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να μου προκαλέσει τέτοια σύγχυση, αποπροσανατολισμό, ζαλάδα και απώλεια συνείδησης…» υποστηρίζει στη μήνυσή της η 33χρονη σήμερα γυναίκα και προσθέτει: «Δεν γνωρίζω αν υπήρχε κάποια άλλη ουσία στο κρασί που ήπια».
«Με βίαζε»
Στη συνέχεια, όπως αναφέρει, δεν ένιωθε καλά και ζήτησε από τον κ. Κωστόπουλο να αποχωρήσουν από το μαγαζί. Τότε, όμως, έχασε τις αισθήσεις της και μέχρι τη στιγμή που αυτές επανήλθαν έχει κενό μνήμης. «Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου και γύρισαν οι αισθήσεις μου, ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητό του και αυτός είχε διεισδύσει με το γεννητικό του όργανο στο σώμα μου και συνουσιαζόταν με εμένα εν αγνοία μου και χωρίς τη δική μου συναίνεση. Συγκεκριμένα, είδα τον εγκαλούμενο από πάνω μου, εγώ ήμουν σε θέση ανάσκελα, μου είχε ανοίξει τα πόδια, είχε σηκώσει τη φούστα μου, είχε απομακρύνει το εσώρουχό μου, ενώ αυτός με κατεβασμένο το παντελόνι και το εσώρουχό του εκτελούσε μέσα μου τη γενετήσια πράξη, δηλαδή με βίαζε» περιγράφει στη μήνυσή της η Ελενα Αθανασόπουλου. «Αρχισα να τον κλωτσάω, να ουρλιάζω, να τρέμω και να κλαίω.
Κάποια στιγμή αυτός τραβήχτηκε από πάνω μου… Δεν είχα τη δύναμη ούτε το κουράγιο να βγω από το αυτοκίνητο… Ενιωθα τρομερά ευάλωτη και φοβόμουν ακόμα και για τη ζωή μου…», υποστηρίζει η 33χρονη. Μιλώντας στο «ΘΕΜΑ», αρμόδιες πηγές ανέφεραν πως αυτή τη στιγμή το στοιχείο που υπάρχει είναι ο λόγος της καταγγέλλουσας απέναντι στον λόγο του καταγγελλόμενου.
Ωστόσο, στο πλαίσιο της έρευνας που ξεκίνησε, μετά την ηθοποιό αναμένεται να κληθούν για κατάθεση και άλλα πρόσωπα, όπως τα άτομα που αποτελούσαν την κοινή παρέα των δύο «πρωταγωνιστών» της υπόθεσης και τους ανέμεναν στο κλαμπ για ποτό και στο οποίο η καταγγέλλουσα ήθελε οπωσδήποτε να πάει, όπως λέει, μετά το περιστατικό ώστε να βρει την παρέα της διότι φοβόταν να μείνει μόνη της.
Ωστόσο, κομβικής σημασίας θεωρείται η κατάθεση ενός προσώπου το οποίο επικαλείται στη μήνυσή της η ηθοποιός. Πρόκειται, όπως αναφέρει, για φίλο του σκηνοθέτη, στον οποίο ο ίδιος είχε αποκαλύψει το μυστικό που εκείνη τόσα χρόνια έκρυβε. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των καταθέσεων ο εισαγγελέας θα αποφασίσει για την άσκηση ποινικής δίωξης ή όχι εις βάρος του σκηνοθέτη. Σε περίπτωση απαγγελίας κατηγορίας η δικογραφία θα διαβιβαστεί σε ανακριτή, ο οποίος και θα καλέσει τον σκηνοθέτη σε απολογία.