Με άρθρο που δημοσιεύεται στην εφημερίδα «Τα Νέα Σαββατοκύριακο», ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης εκδηλώνει απερίφραστα την υποστήριξή του στο νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την ισότητα στον πολιτικό γάμο και τη νομιμοποίηση των ομόφυλων γάμων.
Χαρακτηριστικά, ο κ. Γεωργιάδης τονίζει: «Πιστεύω ειλικρινά ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος, οιοσδήποτε βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, πόσο μάλλον υπουργός να μην ψηφίσει αυτό τον νόμο».
Όπως μαρτυρά η επιχειρηματολογία που προτείνει εν τάχει στο άρθρο του ο Άδωνις Γεωργιάδης, είναι πλέον σαφές ότι ο ίδιος συντάσσεται ανεπιφύλακτα με την τομή στο οικογενειακό δίκαιο που επιχειρεί η κυβέρνηση, με την νομοθετική διευθέτηση του ομόφυλου γάμου. Συμβολικά, η στήριξη του κ. Γεωργιάδη έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς πρόκειται για ένα κορυφαίο στέλεχος της κυβέρνησης και ευρύτατα προβεβλημένο πολιτικό πρόσωπο.
Ασφαλώς, είναι επιπλέον σημαντικό το ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης προέρχεται από την πιο συντηρητική πτέρυγα του αστικού πολιτικού φάσματος και συνδέεται με ισχυρούς δεσμούς φιλίας με τον κατ’ εξοχήν διαφωνούντα, πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Εν περιλήψει, η θετική στάση του κ. Γεωργιάδη θεμελιώνεται σε απόψεις όπως «ως προς το γάμο, τι αλλάζει με το νέο σ/ν; Ένα σύμφωνο συμβίωσης που σήμερα υπογράφεται σε ένα συμβολαιογραφείο, θα υπογράφεται ενώπιον ενός δημάρχου σε ένα δημαρχείο. Είναι αυτός πραγματικός λόγος για να τσακωθούμε;».
Επιπλέον, ο Άδωνις Γεωργιάδης επισημαίνει ότι «εφόσον όλοι συμφωνούμε πως στην Ελλάδα πια δεν μπορούν να υπάρχουν διακρίσεις ως προς την ερωτική επιλογή ενός ανθρώπου και ως προς τα δικαιώματά του που απορρέουν ένεκα αυτής, το μόνο που έμενε να συζητήσουμε ήταν το θέμα της τεκνοθεσίας μέσω παρένθετης μητέρας». Ζήτημα για το οποίο, πάντα κατά τον κ. Γεωργιάδη, διευθετείται αποτελεσματικά «διότι το νομοσχέδιο που εισηγείται ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ισορροπημένο, γιατί δεν υιοθετεί την παρένθετη μητέρα για τα ομόφυλα ζευγάρια» κ.λπ
Τέλος, ο κ. Γεωργιάδης χαρακτηρίζει σαν «υποκριτική» την όλη συζήτηση για το νέο νομοσχέδιο περί του γάμου ομοφύλων, εφόσον «(σ.σ. η δημόσια αντιπαράθεση) δεν έχει να κάνει με το παιδί, γιατί για το παιδί σίγουρα είναι καλύτερο να έχει δύο γονείς από έναν. Γίνεται καθαρά για ιδεολογικούς και πολιτικούς λόγους, που μπορεί να είναι σεβαστοί, αλλά καλύτερα να εξηγηθούν ως τέτοιοι».