Εργαστήρι σχολικής μελέτης:
Κάθε εβδομάδα με τα παιδιά σε ένα κλίμα χαράς και συνεργασίας οι φιλόλογοί μας τα βοηθούν με τα σχολικά καθήκοντα της επόμενης μέρας, με τα γνωστικά κενά τους καθώς και με επαναλήψεις πριν από σημαντικά διαγωνίσματα!
Εργαστήρι Παραμυθογνωσιας-ταξιδιού στη γνώση:
Διαβάσαμε:
1) “Το κάστρο της Ωριας” της Αγγελικής Δαρλάση, μια ιστορία νεοελληνικής μυθολογίας με θρυλικό περιεχόμενο όπως πολλά λαϊκά παραμύθια της χώρας μας και των Βαλκανίων γενικότερα! Μιλήσαμε για τα κάστρα της χώρας μας φτιαγμένα ανά χρονικές περιόδους και από εμας ή κατακτητές και φτιάξαμε το δικό μας γράμμα με ένα απ’ τα διδάγματα του παραμυθιού με γραμματόσημο ένα κάστρο της Ελλάδας.
2) ” Δώσε λύση στο μελίσσι” της Μαρίνας Γιώτη: Με αφορμή αυτό το υπέροχο παραμύθι, το οποίο μιλα για τον κόσμο της κυψέλης και τη σημασία των διακριτών θέσεων σε μια ευνομούμενη πολιτεία με θετικά αποτελέσματα, μιλήσαμε για τον θαυμαστό κόσμο των μελισσών!
3) “Μέλισσα η προκομμένη” ένα λαϊκό παραμύθι για την ιδιαίτερη επιμέλεια και φροντίδα της μέλισσας στον κόσμο!! Παράλληλα πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή δράση με την μελισσοκόμο- παραγωγό κυρία Χριστίνα Σακαρικου η οποία έλυσε όλες τις απορίες των παιδιών μας προσφέροντας τους ένα δίωρο βιωματικό ταξίδι στη ζωή της μέλισσας!!! Τα παιδιά κατενθουσιαστηκαν, χαμόγελα σκόρπισαν παντού και τραγανα παστελακια γλυκαναν με το μέλι τους τους μικρούς μαθητές μας! Φτιάξαμε * τα μελισσοδιαβασματα: βιβλιαράκι – μελισσοβαζακι
*Σταντ για γλάστρες κελακι κυψέλης με μέλισσα από χαρτόνι και μακαρονακι κοφτό
* Ακορντεόν- καρτούλα μελισσουλα με το ταξίδι του μελιού
4)Γιορτάζοντας την παγκόσμια ημέρα του ύπνου στις 15/3 διαβάσαμε το παραμύθι με μορφή ακορντεόν :” Όταν ο ήλιος πάει για ύπνο ” της Αργυρώς Πιπίνη και φτιάξαμε * καδρακι για όνειρα γλυκά
5) “Εφτά παπούτσια για την κυρά -Σαρακοστή” της Άννας Ιακώβου και σιγά σιγά είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τη σπουδαία περίοδο νηστείας των χριστιανών πριν τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα ! Πατροπαράδοτα , φτιάξαμε * τις δικές μας Σαρακοστες από αλατοζυμη και τα αγαπημένα μας παιδιά τις έψησαν σπίτι τους ώστε να μετράνε με κάθε πόδι που φεύγει τις εβδομάδες προς το Πάσχα! Παράλληλα μιλήσαμε για τα Κούλουμα και τη Καθαρή Δευτέρα και μοιρασαμε ατομικές λαγανες και χαλβαδομπουκιτσες στα παιδιά τα οποία ζωγράφισαν χαρταετούς μέσα απ’ τη τέχνη διάσημων Ελλήνων και ξένων ζωγράφων !
Καλά Κούλουμα και Καλή Σαρακοστή από τη κυρία Βέρα και τη κυρία Μαρία!
Εργαστήρι κατασκευάζω και δημιουργώ:
Με τα παιδιά με αφορμή τις απόκριες φτιάξαμε έναν κλόουν με την βοήθεια της τεχνικής οριγκάμι , τρελόκαπελα αλλά και αποκριάτικες μάσκες.
Επίσης φτιάξαμε και χαρταετούς με αφορμή την καθαρά Δευτέρα.
Εργαστήρι συναισθηματικής αγωγής:
Παρέα με τα παιδιά μιλήσαμε για «τα λόγια που πληγώνουν». Συγκρίναμε την ψυχή ενός ανθρώπου με ένα χαρτί και υποθέσαμε πως κάποιος του λέει άσχημα λόγια και τον πληγώνει-τσαλακώνει. Στην συνέχεια φτιάξαμε καρδούλες τσαντούλες που περιείχε χαρτάκια με λόγια που θα βοηθήσουν να πλησιάσουμε κάποιο παιδί το οποίο μας φαίνεται πως δεν είναι καλά.
Ποδόσφαιρο ασκήσεις τακτικής μετάβαση στην επίθεση 3 εναντίον 2 και 2 εναντίον 2
Survivor games για τα παιδια
Ρυθμική γυμναστική:
Eκμάθηση ακροβατικών ασκήσεων, εκμάθηση ασκήσεων με κορδέλα
Διαδραστικό εργαστήρι μουσικής:
Συνεχίζουμε την εκμάθηση πιάνου στα άσπρα πλήκτρα. Το τραγουδάκι μας είναι “ο ποδηλάτης”. Είναι για δύο χέρια, μαθητή και δασκάλου.
Μάθαμε άλλο ένα τραγουδάκι “το χρυσό φεγγάρι” , πάλι για δύο χέρια? μαθητή και δασκάλου. Ο συγχρονισμός θέλει εκπαίδευση και πειθαρχία! Τα ΚΔΑΠακια μας ανταποκρίνονται μια χαρά!
Ξεχωριστή θέση έχει και η μουσικοκινητικη!! Δεν λείπει από το πρόγραμμα! Συμμετέχουν και τα μεγάλα αλλά και τα μικρά ΚΔΑΠακια μας ! Εκτός από την χαρά που αντλούν τα παιδιά μας μέσα από την κίνηση και το τραγούδι , η μουσικοκινητικη συντελεί στην ανάπτυξη της έκφρασης, βοηθώντας τα να διοχετεύσουν μέσω του παιχνιδιού τόσο τα συναισθήματα όσο και την καθημερινή τους ένταση . Επίσης χαλαρώνουν και ηρεμούν αναπτύσσοντας την έκφραση ,η οποία συμβάλει σημαντικά στην κοινωνικοποίηση τους!!