Με στόχο την καλύτερη ενημέρωση, προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, άνοιξε σήμερα Τρίτη 20 Οκτωβρίου, η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα “Εξοικονομώ – Αυτονομώ», σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@ prv.ypeka.gr
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το “Εξοικονομώ-Αυτονομώ” θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου 2020.
Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα