Κατάθεση ερώτησης για την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας
Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 15/10/2020 ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας .
Η κα Απατζίδη επικαλέστηκε πληροφορίες από το Διαδίκτυο και την αρμόδια Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, σύμφωνα με τις οποίες υφίσταται κενό εκπαιδευτικού στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας.
Η κα Απατζίδη σημείωσε ότι το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) δεν έχει κάνει ακόμη αποδεκτό το αίτημα της Διεύθυνσης του Σχολείου για ορισμό αναπληρωτή εκπαιδευτικού. Μάλιστα, σε επιστολή του, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, αναφέρει ότι όχι μόνο υπολειτουργεί το συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν λειτουργεί και το Ολοήμερο από την έναρξη του σχολικού έτους, με αποτέλεσμα τα παιδιά να υποαπασχολούνται
Η βουλευτής κατέληξε τονίζοντας ότι το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στη μόρφωση και μάθηση των παιδιών αυτών υποβαθμίζεται, ρωτώντας την Υπουργό αν θα προβεί με άμεσο τρόπο, στη διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού, τόσο για το τμήμα της πρωινής Ζώνης όσο και για το Ολοήμερο, ώστε να διασφαλιστεί το δικαίωμα στη μόρφωση των μαθητών.
Κατάθεση επίκαιρης ερώτησης για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων, κατά τη διαμόρφωση του Σχεδίου Νόμου, αναφορικά με τον Εκσυγχρονισμό της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας
Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 8/10/2020 επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων, κατά τη διαμόρφωση του Σχεδίου Νόμου, αναφορικά με τον Εκσυγχρονισμό της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας.
Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα
Η κα Απατζίδη σημείωσε ότι πολλοί Δήμοι, αντιμετωπίζουν προβλήματα χωροταξικής και πολεοδομικής οργάνωσης, όπως οικισμούς στερούμενους ρυμοτομικών σχεδίων, αλλά και οικιστικές συγκεντρώσεις, χωρίς πολεοδομική ρύθμιση, αναφέροντας το παράδειγμα του Δήμου Διονύσου.
Στον Άγιο Στέφανο και στην Άνοιξη το αρμόδιο Υπουργείο διατηρεί ως «δασικές εκτάσεις», περιοχές που εκ των πραγμάτων, εδώ και δεκαετίες, δεν είναι δασικές. Η βουλευτής επισήμανε ότι οι πολίτες του Αγίου Στεφάνου και της Άνοιξης, έχουν ήδη πληρώσει και πληρώνουν για τα ακίνητά τους ως εντός σχεδίου, φορολογούνται και πολλοί έχουν άδειες οικοδόμησης, αλλά οι περιουσίες αυτές, δεν έχουν κατοχυρωθεί ως νόμιμες. Ζητούν να πολεοδομηθεί η περιοχή και να υπάρξει ένα βιώσιμο ρυμοτομικό σχέδιο.
Η κα Απατζίδη υπογράμμισε ότι οι απαιτούμενες ρυθμίσεις θα πρέπει να προκύψουν μέσα από τις παρεμβάσεις, τις θέσεις και τις προτάσεις των αρμόδιων συλλογικών και επιστημονικών φορέων και από τις επιστημονικές μελέτες των Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά των Δήμων, τους άμεσα ενδιαφερόμενους και την κοινωνία, εν γένει.
Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας τον Υπουργό σε τι ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να επιλυθεί το ζήτημα των πολιτών του Δήμου Διονύσου, αλλά και άλλων Δήμων με παραπλήσια θέματα, στο επικείμενο νομοσχέδιο, αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό της χωροταξικής και πολεοδομικής νομοθεσίας. Ο Υπουργός ερωτάται επίσης αν θα διασφαλιστεί η ουσιαστική συμμετοχή και η μέγιστη δυνατή διαβούλευση, με τους καθ’ ύλην αρμόδιους συλλογικούς και επιστημονικούς φορείς, ώστε να υπάρξει ουσιαστική συμβολή στην σύνταξη και στην επεξεργασία του Σχεδίου Νόμου.
Κατάθεση ερώτησης για την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης
Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 15/10/2020 ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης.
Η κα Απατζίδη επικαλέστηκε πληροφορίες από το Διαδίκτυο και την αρμόδια Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, σύμφωνα με τις οποίες υφίσταται κενό εκπαιδευτικού στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης, από την 1η Οκτωβρίου 2020.
Η κα Απατζίδη σημείωσε ότι το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) δεν έχει κάνει ακόμη αποδεκτό το αίτημα της Διεύθυνσης του Σχολείου για ορισμό αναπληρωτή εκπαιδευτικού και το συγκεκριμένο κενό μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει, για αρκετές εβδομάδες επιπλέον.
Η βουλευτής επισήμανε ότι οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου σχολείου, πράττουν ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό, προκειμένου τα παιδιά να έχουν, αφενός συνεχή επίβλεψη για να μην υπάρξει κάποιος τραυματισμός και αφετέρου, να κάνουν κάποια μαθήματα και να προχωρούν στην ύλη της χρονιάς, ενώ αποφασίστηκε από το σχολείο να σταματήσει μία ώρα από το Ολοήμερο, ώστε να εξοικονομηθούν ώρες για το Τμήμα αυτό.
Η βουλευτής κατέληξε τονίζοντας ότι το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στη μόρφωση και μάθηση των παιδιών αυτών υποβαθμίζεται, ρωτώντας την Υπουργό αν θα προβεί με άμεσο τρόπο, στη διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού, για την αποκατάσταση του προβλήματος και την απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κατάθεση ερώτησης για την άμεση πρόσληψη προσωπικού στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ωρωπού
Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 14/10/2020 ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άμεση πρόσληψη προσωπικού στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ωρωπού.
Η κα Απατζίδη επικαλέστηκε πληροφορίες από το «Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες», «Η Αγία Σκέπη», σύμφωνα με τις οποίες παρατηρούνται μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ωρωπού. Το σχολείο, ενώ έχει ξεκινήσει η σχολική χρονιά εδώ και ένα μήνα, στερείται Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, Λογοθεραπευτή, Εργοθεραπευτή και Νοσηλευτή.
Η κα Απατζίδη σημείωσε ότι οι αναφερόμενες ελλείψεις μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά επικίνδυνες για την υγεία των ΑμεΑ μαθητών και μαθητριών, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών και αναγκών των συγκεκριμένων παιδιών.
Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα
Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας την Υπουργό αν θα προβεί στην πρόσληψη προσωπικού ώστε να διασφαλιστεί το δικαίωμα στη μόρφωση των μαθητών και να ενισχυθεί το μείζον ζήτημα σωματικής και ψυχολογικής ασφάλειας των συγκεκριμένων παιδιών.