Δεν είναι μόνο το κλείσιμο υποκαταστημάτων που συνεχίζεται ακατάπαυστα προκαλώντας αντιδράσεις πελατών και εργαζομένων, δεν είναι τα νέου τύπου ATM που έκαναν την εμφάνισή τους, τα οποία προκάλεσαν έκπληξη σε όσους πήγαν να κάνουν συναλλαγές (ιδίως σε Eurobank και Πειραιώς),δεν είναι μόνο το περίεργο τοπίο γύρω από τα προγράμματα εθελούσιας εξόδου, πλέον «ακούγεται» στους τραπεζικούς κύκλους ότι το επόμενο διάστημα θα επιχειρηθεί μια βαθύτατη αναδιάταξη προσωπικού, όπου εκεί να κυριαρχήσουν οι πιο… «ευέλικτοι».
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, οι τράπεζες θα μπουν σε διαδικασίες επιλογής προσωπικού «νέο τύπου», εξειδικευμένο και κατάλληλα εκπαιδευμένο προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετεί ψηφιακά τον πελάτη και να έχει ρόλο… συμβουλευτικό. Θα βγουν μπροστά εργαζόμενοι με γνώσεις σε πωλήσεις και κατάλληλα εφοδιασμένοι με «υλικό» για deals με ιδιώτες, επιχειρήσεις και επενδυτές.
Τα καταστήματα θα χάσουν ένα (ακόμη) μεγάλο κομμάτι του «διεκπεραιωτικού» χαρακτήρα τους , δηλαδή πληρωμές, ταμεία κτλ, και θα λειτουργούν κυρίως, ως συμβουλευτικά κέντρα, προσωποποιημένα στον κάθε πελάτη, με ατζέντα ραντεβού, νέα εμφάνιση και πλήθος τραπεζικών προϊόντων προς προώθηση.
Το όλο εγχείρημα, επιτάσσει περεταίρω επενδύσεις σε ψηφιοποίηση υπηρεσιών και σε βάσεις τραπεζικής ασφάλειας ενώ, υπό αυτό το περιβάλλον, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η συγχώνευση-αναδιάταξη καταστημάτων, με τις πληροφορίες να λένε για δεκάδες λουκέτα και μαζική συρρίκνωση δικτύου (και) εντός του 2022.
Ακολουθήστε μας στην σελίδα μας στο Facebook ΕΔΩ